maanantai 19. marraskuuta 2012

Terveisiä messuilta

Hauskaa oli ja rahaa meni.

Muttei sentään kaikki rahat lankoihin.


Drops extra merino josta jo tulossa isommalle sällille pipo. Aivan upean väristä villaa josta revontuli huivi,  novitan karkkipurot, vihreä silkkivilla jota luulin ettei enää löydy. On meinaan malli katsottuna tuolle langalle, mnutta yksi kerä puuttui ja alimpana heräteostokset huopuvat langat joista tulee kokeiluversio tossut. Malli siis on päässä, muttei langalla.


Lapsille puhallustusseja ja mini kangaspuut. Voipi vaikka tehä pannualusia jämälangoista ja novitan tupsukehikot. 



Ja vielä ihanat kirjat.


Hauskaa oli ja ensi vuonna mahd uudestaan.


1 kommentti:

Rosa Puro (SNY Kevät 2014) kirjoitti...

Mulla oli kans kangaspuut pienenä. Kyl mä niillä kudoinkin. Mä taidan olla syntyny käsityöihmiseks. Nimittäin mun ekat muistot käsitöistä on, kun mä tein jotain kolmen vanhana niitä pistelykuvia, jotka ommellaan langalla ensin yhteen ja sitten toiseen suuntaan.