maanantai 19. marraskuuta 2012

TYKS:n sukkahaaste keskolaan

Tänään kävi paikallisesta viikkolehdestä toimittaja haastattelemassa minua haasteen tiimoilta. Ihan hauskaa oli ja jännityksellä odotan millainen artikkelista tulee.

Tässä tämän hetken pipot joita olen kutonut.

Tulossa vielä ainakin oranssit ja vaaleanpunaiset kerät loppuun. Sitten löytyy vielä vaaleansinistä ja valkoista joista teen mitä kerkiää.


Osallistua vielä kerkeää. Vien tuotokset keskolaan 14.12.


Edit: Eli oli tärkein näköjään unohtunut. Minulle siis voi lähettää sukkia yms. osoitteeseen Tanja Hallberg Kyröntie 528 21450 Tarvasjoki.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

hei olen kiinnostunut haasteesta, olen itseasiassa tehnytkin jo kahdet tumput valmiiksi. Mistään en vain ole löytänyt osoitetta johon tuotokset voi laittaa, sinä varmaan voit auttaa ?